Літературний конкурс «Лист до матусі» в бібліотеці ім. О.Матросова


Мама – слово, яке ми вживаємо практично кожного дня. Здається, від самого лише вимовленого слова одразу стає краще. Адже вона любить нас понад усе. Читачі бібліотеки ім. О.Матросова прийняли участь у літературному конкурсі «Лист до матусі», організованому благодійним фондом «Діти передусім!» та газетою «Мішутка».  До найдорожчої людини у світі звернені слова дітей: «Я вдячна тобі за те, що ти мені життя подарувала,за те, що ти піклувалась про мене і зараз про мене дбаєш. Знай, що я люблю тебе за твоє добре серце, за руки твої золоті, що мене обіймали, заспокоювали», «Спасибі, рідна, що ти в мене є – така ніжна, лагідна, вірна – найкраща», «Я бажаю, щоб ти ніколи не хворіла і була щасливою».  Підведення підсумків цього конкурсу відбулося в бібліотеці, редактор газети «Мішутка» Оксана Кацова вручила дітям подяки та цінні подарунки.

Коментарі