Валеологічна година «Здорово бути здоровим!»




Як зберегти своє здоров'я на довгі роки? Як бути бадьорим і впевненим у собі, не скаржитись на своє здоров'я, на постійне нездужання? На ці та інші запитання отримали відповідь другокласники школи № 82 під час валеологічної години «Здорово бути здоровим!» в нашій бібліотеці.
Усі ми знаємо, що немає в людини більшої цінності, ніж здоров’я. З давніх-давен відоме гасло: “Твоє здоров’я – в твоїх руках”. Але для того, щоб навчитися берегти здоров’я, треба знати про самих себе, про стан свого організму. Тільки здорова людина, життєрадісна, сповнена енергії, здатна в повній мірі надавати необхідну допомогу людям.
Бібліотекар розповіла дітям про основні правила здорового способу життя, складовими якого є гігієна, здорове тіло, харчування і корисні звички. Цікаві загадки про корисні продукти — овочі та фрукти — ще раз нагадали дітям про їжу, яка допомагає їм вирости здоровими та сильними. А потім кожен учасник зробив для себе міні-плакат-нагадування, які з продуктів корисні, а які не бажано вживати, всі учасники розгадували кросворд «Вітамінка», влаштували веселу фізкульт-хвилинку. Адже з раннього дитинства слід закласти фундамент знань про основи здоров’я, прищеплювати гігієнічні навички і вміння – це той життєвий багаж, який необхідний кожному.




Коментарі